Najlepszy ranking Opony samochodowe Indeks nośności 77. Zestawienie 20 produktów. Średnia cena to 370 zł. Najlepszy produkt to Continental ContiEcoContact 5 165/60R15 77H jest w sklepach: 2 (szt.). Jego średnia cena 533 zł (trend: rośnie). Najtańszy produkt to Nankang Econex NA-1 145/R15 77T jest w sklepach: 2 (szt.). Jego średnia cena 215 zł (trend: rośnie). Najdroższy produkt to Continental ContiEcoContact EP 175/55R15 77T jest w sklepach: 1 (szt.). Jego średnia cena 597 zł (trend: rośnie). Najlepszy producent: Falken.
1. Ranking TOP 20
2. Najlepsze
2.1 Continental ContiEcoContact 5 165/60R15 77H
2.2 Nexen WINGUARD SNOW G WH2 165/65R13 77T
2.3 Vredestein Quatrac 5 165/65R13 77T
3. Najtańsze
3.1 Nankang Econex NA-1 145/R15 77T
3.2 Nexen WINGUARD SNOW G WH2 165/65R13 77T
3.3 Nexen N Blue HD PLUS 175/55R15 77T
4. Porównanie TOP 3
5. Opinie
Ranking TOP 20
Najlepsze produkty: Opony samochodowe, Indeks nośności: 77 - Ranking 2024
1. Continental ContiEcoContact 5 165/60R15 77H
Sprawdza się idealnie w autach kompaktowych i samochodach klasy średniej, najczęściej wybierana m.in. przez producentów Audi A3, BMW Series 3 i Peugeot 1007 na pierwsze wyposażenie.
Wybierz tę oponę, jeśli:
+ często pokonujesz dłuższe trasy, a jednocześnie
+ zwracasz uwagę na zużycie paliwa i troszczysz się o środowisko
3 powody, dla których warto wybrać oponę ContiEcoContact(TM) 5
+ Jeździsz bezpiecznie, dbając o środowisko - nowatorskie podejście w opracowaniu konstrukcji, kontur...
Opinie:
Dane techniczne:
Sezon | letnie |
Seria opon | ContiEcoContact 5 |
Szerokość | 165 |
Profil | 60 |
Indeks nośności | 77 |
Indeks prędkości | H |
Rozmiar felgi | 15 |
Klasa efektywności | C |
Klasa przyczepności | B |
Poziom zewnętrznego hałasu | klasa 2 (70dB) |
Klasa opony | premium |
Etykieta | C, B, 70dB |
2. Nexen WINGUARD SNOW G WH2 165/65R13 77T
- Znakomita jazda po zaśnieżonej nawierzchni
- Znakomite własciwosci na suchej nawierzchni
- Znakomite własciwosci na mokrej nawierzchni
Lamelki 3D - Lepsze hamowanie
Bloki o zygzakowatych brzegach - Lepsze własności trakcyjne
Kształt podwójnego Z - Lepsza boczna przyczepność na śniegu
Rowki w kształcie litery V - Lepsza jazda po mokrej nawierzchni i wodzie
Dane techniczne:
Sezon | Zimowe |
Seria opon | Winguard SnowG |
Szerokość | 165 |
Profil | 65 |
Indeks nośności | 77 |
Indeks prędkości | T |
Rozmiar felgi | 13 |
Klasa efektywności | F |
Klasa przyczepności | E |
Poziom zewnętrznego hałasu | klasa 2 (69dB) |
Klasa opony | ekonomiczna |
Rodzaj bieżnika | kierunkowy |
Etykieta | E, 68dB |
Gdzie kupić:
3. Vredestein Quatrac 5 165/65R13 77T
- Konstrukcja podzielona na letnią i zimową część bieżnika
- Zielone oznakowanie opon zgodne z zasadami UE
- Trójwymiarowe wcięcia zapewniające przyczepność
- Innowacyjna konstrukcja bieżnika z asymetrycznym zewnętrznym rowkiem wzdłużnym
- Mieszanka z wysoką zawartością krzemionki
- Oznaczenie M& S oraz symbol płatka sniegu
- Zoptymalizowane właściwości wielosezonowe
- Niskie opory toczenia, krótka droga hamowania na mokrej...
Dane techniczne:
Sezon | całoroczne |
Seria opon | Quatrac 5 |
Szerokość | 165 |
Profil | 65 |
Indeks nośności | 77 |
Indeks prędkości | T |
Rozmiar felgi | 13 |
Klasa efektywności | C |
Klasa przyczepności | C |
Poziom zewnętrznego hałasu | klasa 1 (68dB) |
Klasa opony | premium |
Rodzaj bieżnika | asymetryczny |
Etykieta | C, 68dB |
Najtańsze produkty: Opony samochodowe, Indeks nośności: 77 - Ranking 2024
1. Nankang Econex NA-1 145/R15 77T
NA-1 posiada wyjątkowo asymetryczny wzór. Wewnętrzny wzór podkreśla wydajność odprowadzania wody. Większy współczynnik porowatości poprawia wydajność odprowadzania wody na mokrych drogach. Powiększona trzecia sekcja promienia bieżnika zmniejsza nacisk na jego bark i dodatkowo redukuje hałas generowany przez boczne rowki.
Lekki profil i wąska szerokość bieżnika zmniejszają opory toczenia. Zewnętrzny wzór sprzyja zwrotności. Większy wzór bloków na bieżniku zapewnia lepszą kontrolę podczas pokon...
Dane techniczne:
Sezon | letnie |
Seria opon | Econex NA-1 |
Szerokość | 145 |
Indeks nośności | 77 |
Indeks prędkości | T |
Rozmiar felgi | 15 |
Klasa efektywności | E |
Klasa przyczepności | C |
Poziom zewnętrznego hałasu | 70 dB |
Klasa opony | ekonomiczna |
Etykieta | E, C, 70dB |
2. Nexen WINGUARD SNOW G WH2 165/65R13 77T
- Znakomita jazda po zaśnieżonej nawierzchni
- Znakomite własciwosci na suchej nawierzchni
- Znakomite własciwosci na mokrej nawierzchni
Lamelki 3D - Lepsze hamowanie
Bloki o zygzakowatych brzegach - Lepsze własności trakcyjne
Kształt podwójnego Z - Lepsza boczna przyczepność na śniegu
Rowki w kształcie litery V - Lepsza jazda po mokrej nawierzchni i wodzie
Dane techniczne:
Sezon | Zimowe |
Seria opon | Winguard SnowG |
Szerokość | 165 |
Profil | 65 |
Indeks nośności | 77 |
Indeks prędkości | T |
Rozmiar felgi | 13 |
Klasa efektywności | F |
Klasa przyczepności | E |
Poziom zewnętrznego hałasu | klasa 2 (69dB) |
Klasa opony | ekonomiczna |
Rodzaj bieżnika | kierunkowy |
Etykieta | E, 68dB |
Gdzie kupić:
3. Nexen N Blue HD PLUS 175/55R15 77T
- Znakomite własciwosci na suchej nawierzchni
- Znakomite własciwosci na mokrej nawierzchni
- Poprawiona efektywność paliwa
4 Szerokie rowki wzdłużne - Lepsze odprowadzanie wody
Duża sztywność strefy barkowej - Lepsze prowadzenie i skręty
3 sztywne żebra - Lepsza stabilność jazdy
Rowki boczne bieżnika - Lepsza stabilność jazdy po mokrej nawierzchni
Dane techniczne:
Sezon | letnie |
Seria opon | N Blue HD Plus |
Szerokość | 175 |
Profil | 55 |
Indeks nośności | 77 |
Indeks prędkości | T |
Rozmiar felgi | 15 |
Klasa efektywności | E |
Klasa przyczepności | B |
Poziom zewnętrznego hałasu | klasa 2 (70dB) |
Klasa opony | ekonomiczna |
Rodzaj bieżnika | asymetryczny |
Etykieta | E B 70dB |
Barum Brillantis 2 165/65R13 77T: Na razie za mało kilometrów przejechały ale pierwsze wrażenia bardzo pozytywnie na każdej powierzchni. (Fiat Punto)
Continental ContiEcoContact 5 165/60R15 77H: Chyba najlepsze opony na jakich jeździłem w swojej karierze za kółkiem (czyli już 10 lat z groszem). Nie chciało mi się wierzyć, ale to fakt – spalanie spadło z 6,3 L/100km do 5,7 w cyklu mieszanym autostrady/drogi szybkiego ruchu/drogi krajowe, przy utrzymywaniu tej samej, a czasem większej prędkości. Doskonale się trzymają drogi (faktycznie, auto jedzie jak przyklejone), ani razu nie zapiszczały na żadnym zakręcie (choć jeszcze nie wjeżdżałem do kotliny jeleniogórskiej przez Kapele – tam opony miałyby test przyczepności). Przy takiej ekonomii mogę im nawet wybaczyć cichy furkot przy braniu zakrętów i to, że faktycznie są odrobinę głośniejsze niż większość kapci z tego segmentu. Poleciłbym każdemu.