Najlepszy ranking Akumulatory samochodowe . Zestawienie 20 produktów. Średnia cena to 398 zł. Najlepszy produkt to HART Akumulator Premium 80Ah 740A P+ jest w sklepach: 1 (szt.). Jego średnia cena 376 zł (trend: stała). Najtańszy produkt to AKUMULATOR MOTOR/SKUTER 7AH jest w sklepach: 1 (szt.). Jego średnia cena 52 zł (trend: maleje). Najdroższy produkt to EXIDE EK508 jest w sklepach: 1 (szt.). Jego średnia cena 781 zł (trend: maleje). Najlepszy producent: Varta.
Spis treści:
1. Ranking TOP 20
2. Najlepsze
2.1 HART Akumulator Premium 80Ah 740A P+
2.2 HART Akumulator Premium 74AH 680A P+
2.3 VARTA Akumulator VARTA 5740120683132
3. Najtańsze
3.1 AKUMULATOR MOTOR/SKUTER 7AH
3.2 YUASA BATTERY SALES (UK) LTD Akumulator YUASA BATTERY SALES (UK) LTD 6N4-2A-4
3.3 BOSCH S5A, 0 092 S5A 110 0092S5A110
4. Porównanie TOP 3
5. Opinie
1. Ranking TOP 20
2. Najlepsze
2.1 HART Akumulator Premium 80Ah 740A P+
2.2 HART Akumulator Premium 74AH 680A P+
2.3 VARTA Akumulator VARTA 5740120683132
3. Najtańsze
3.1 AKUMULATOR MOTOR/SKUTER 7AH
3.2 YUASA BATTERY SALES (UK) LTD Akumulator YUASA BATTERY SALES (UK) LTD 6N4-2A-4
3.3 BOSCH S5A, 0 092 S5A 110 0092S5A110
4. Porównanie TOP 3
5. Opinie
Ranking TOP 20
Najlepsze produkty: Akumulatory samochodowe - Ranking 2024
1. HART Akumulator Premium 80Ah 740A P+
2. HART Akumulator Premium 74AH 680A P+
3. VARTA Akumulator VARTA 5740120683132
null
Dane techniczne:
Pojemność | 74 Ah |
Prąd rozruchu | 680 A |
Napięcie | 12 Zakres pomiarowy |
Biegunowoć | P+ |
Rodzaj bieguna | 1 |
Długość [mm] | 278 mm |
Szerokość [mm] | 175 mm |
Wysokość [mm] | 190 mm |
Mocowanie akumulatora | B13 |
Najtańsze produkty: Akumulatory samochodowe - Ranking 2024
1. AKUMULATOR MOTOR/SKUTER 7AH
Akumulator motor/skuter 7 Ah to akumulator wypełniony gęstym elektrolitem, którym nasączona jest szklana mata. Elektrolit jest całkowicie wchłonięty i unieruchomiony przez specjalne separatory obecne w tej macie. Zastosowane maty szklanej umożliwia pracę akumulatora pod zwiększonym ciśnieniem, co zwiększa trwałość przy pracy cyklicznej i zapewnia wydajność prądu rozruchowego. Niska rezystancja wewnętrzna umożliwia krótkotrwały pobór dużych prądów. Elektrolit w odróżnieniu od zwykłego kwasu ró...
2. YUASA BATTERY SALES (UK) LTD Akumulator YUASA BATTERY SALES (UK) LTD 6N4-2A-4
null
3. BOSCH S5A, 0 092 S5A 110 0092S5A110
Opis | Aktualny produkt |
---|---|
Wersja handlowa (IAM) | 0092S5A110 |
Nazwa | Akumulator rozrusznika, S5A |
Zatrzymanie produkcji | - |
Formuła typu | 12V 800A 80AH |
Numer rzeczowy (KSN) | S5 A11 |
Układ połączeń | 0 |
Listwa podłogowa | B13 |
Długość | 315 mm |
Pojemność znamionowa | 80,00 Ah |
Prąd probierczy (EN 60095-1) | 800 A |
Napięcie akumulatora | 12,0 V |
Szerokość | 175 mm |
Wysokość z biegunem | 190 mm |
Wskazówka dot. części zamiennej | - |
Dane techniczne:
Pojemność | 80 |
Prąd rozruchu | 800 A |
Napięcie | 12V |
Biegunowoć | P+ |
Rodzaj bieguna | 1 |
Długość [mm] | 315 |
Szerokość [mm] | 175 |
Wysokość [mm] | 190 |
Start and stop | Tak |
Centra Futura 64Ah 640A CA640 P+: rewelacja
Centra Futura 64Ah 640A CA640 P+: bardzo dobry produkt
Witam,
Mam w bliskiej rodzinie 7 aut którymi się zajmuję posiadają różne akumulatory więc postanowiłem się dopisać do takiego rankingu co by wnieść trochę praktyki ponad testy.
Zacznę więc, od tego co posiadamy:
Centra 55Ah – Skoda, benzyna 1.2 – rok i 2 miesiące – na razie bezawaryjnie (jeżdzi ok. 100km tygodniowo) poprzedni był z Varty – 4 lata.
Varta 60Ah – Skoda, benzyna 1.4 – 2,5 roku – trup straszny, auto ma zerowe wyposażenie, nawet odpięty akumulator po 4 dniach nie odpali. Auto jeżdzi na dystansach codziennie po 30km w jedną stronę. Wcześniejsza Varta siedziała w aucie przez 18lat.
Centra/Bosh/Grom 74Ah- Citroen C4 Benzyna 1.6- w ciągu roku 3 akumulatory, Centra, jeżdziła 2 lata umarła wymiana na Bosha – 2 miesiące – padł, wymiana na GROMa wreszcie jeździ i odpala bez problemu (od 4 lat) – auto jeździ trasy raz w tygodniu 250km, na codzien trasu po 5-20km.
Varta 77Ah / X-PRO – Mondeo 1.7 benzyna – auto jeżdzi codzienie po 40km, raz na dwa tygodnie robi 400km, akumulator 3 lata, ostatnio pojechał na warsztat i postał 6 dni – odpalany na kable wymieniony na X-PRO
GROM 77Ah – Opel astra diesel; 1,9 – 6 rok jeżdzi bezawaryjnie, nigdy nie ładowany, średnio tygodniowo 80km około raz na 2 miesiące 200km.
Bosh/GROM – Opel Vectra, diesel 2.2 Bosh dał radę 1,5 roku, zmieniony przed zimą 2021, jeżdzi bezawaryjnie do dziś – auto trasy po 10-20km dziennie
Varta/Exide/TAB 50-55Ah – Fiat Tipo 1,4 benzyna – Varta 2,5 roku, Exide, 2 lata od roku TAB,
Także, z mojego prywatnego doświadczenia ten ranking słabo oddaje realia współczesnych akumulatorów.
Teraz jak mam coś kupować, biorę GROMy, w dieslach wytrzymują ładnie i nie ma z nimi problemów tak samo jak do aut z elektroniką jak citroen. Testuje teraz TABa z nowych i X-PRO, nie wypowiem się bo rok to za mało żeby mówić czy dobre, z Varty, Centry i Bosha zrezygnowałem bo awaryjność ich jest straszna…
Pozdrawiam i mam nadzieję że komuś tym wpisem ułatwie wybory akumulatora na lata.